اشعارعاشقانه مریم حیدرزاده
نوشته شده توسط : محمدرضا

                              

نمره بیست کلاسونمی خوام

من فقط واسه چشم تو جون میدم

عاشقای بی حواسو نمی خوام

من تورو می خوام اونارونمی خوام

نفسم تویی هوارو نمی خوام

عشق رو نقطه ی جوشو نمی خوام

دوره گرد گل فروشو نمی خوام

اونی که چشاش به رنگ عسله

مجنون خونه به دوش نمی خوام

من تورو می خوام اونارو نمی خوام

نفسم تویی هوارو نمی خوام

من کسی با قد رعنا نمی خوام

چشای درشت وگیرا نمی خوام

دوست دارم قایق سواری رو ولی

جزتوازهیچکسی دریا نمی خوام

من تورو می خوام اونارو نمی خوام

نفسم تویی هوارو نمی خوام

موهای خیلی پریشون نمی خوام

آدم زیادی مجنون نمی خوام

می دونی چشم منو گرفتی و

جزتو هیچی ازخدامون نمی خوام

من تو رو می خوام اونارو نمی خوام

نفسم تویی هوارو نمی خوام

چشم شرقی سیاهو نمی خوام

صورتای مثل ماهو نمی خوام

آخه وقتی تو،توفکر من باشی

حق دارم بگم گناهو نمی خوام

من تورو می خوام اونارو نمی خوام

نفسم تویی هوارو نمی خوام

حرفای نقره ای رنگو نمی خوام

اون دوتا چشم قشنگو نمی خوام

حتی اون که بلده شکارکنه

صاحب تیروتفنگو نمی خوام

من تورو می خوام انارو نمی خوام

نفسم تویی هوارو نمی خوام

شعرای ساده وتازه نمی خوام

اون که میگه اهل سازه نمی خوام

من دلم می خواد تورو داشته باشم

واسه اینم اجازه نمی خوام

من تورو می خوام اونارو نمی خوام

نفسم تویی هوارو نمی خوام

سفردورجهانونمی خوام

رنگای رنگین کمانو نمی خوام

لحظه و ساعت عمر من تویی

توکه نیستی من زمانو نمی خوام

من تو رو می خوام اونارو نمی خوام

نفسم تویی هوارو نمی خوام

فالای جورو،واجورو نمی خوام

نامه های راه دورو نمی خوام

واسه چی برم ستاره بچینم

ماه من تویی که نورو نمی خوام

من تورو می خوام اونارو نمی خوام

نفسم تویی هوارو نمی خوام

آذرو خردادوتیرو نمی خوام

آدمای سربه زیرو نمی خوام

من خودم تو چشم تو زندونیم

حق دارم بگم اسیرو نمی خوام

من تورو می خوام اونارو نمی خوام

نفسم تویی هوارو نمی خوام

حرف خیلی عاشقونه نمی خوام

دل رسوا و دیوونه نمی خوام

یا تو یا هیچکس دیگه بخدا

خداهم خودش میدونه نمی خوام

خردادو اردیبهشت ونمی خوام

بی تومن این سرنوشتو نمی خوام

یکی پرسید اگه اخرش نشه

حتی این خیال شومو نمی خوام

من تورو می خوام اونارو نمی خوام

نفسم تویی هوارو نمی خوام

بی تو چیزی ازاین عالم نمی خوام

تو فرشته ای من ادم نمی خوام

می دونی خیلی زیادی واسه من

همیشه عادتمه کم نمی خوام

منو باش شعرونوشتم واسه کی

تویی که گفتی شمارو نمی خوام


:: بازدید از این مطلب : 1182

|
امتیاز مطلب : 361
|
تعداد امتیازدهندگان : 120
|
مجموع امتیاز : 120
تاریخ انتشار : 27 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست